viernes, 27 de febrero de 2015

Barcelona

Agafant el tren per reunir-nos amb els altres Rossinyols
El dia 15 de Gener ens vam posar d'acord forces Rossinyols per anar a Barcelona. Ens haviem de reunir a les 7.15 a la parada de bus de Banyoles per marxar tots junts a Girona però la Jiaqing i altres rossinyols van arribar una mica tard i vam tenir que agafar el bus de les 8.15.

Quan vam arribar a Girona vam tenir que agafar un AVANT ja que si no no valia la pena anar a Barcelona perque no podriem aprofitar el dia com voliem.

Vam arribar a Barcelona cap a les 10 i a les 11 finalment vam arribar al Cosmocaixa on ens esperaven els altres rossinyols. A la Jiaqing li va agradar molt el Cosmocaixa ja que li agrada tot els relacionat amb els museus i encara més el que està relacionat amb la ciència, la part que més li va agradar va ser la del "Bosc Inundat" on hi havia peixos, serps, insectes i d'altres animals que es poden trobar a Brasil.

Els Rossinyols a la Boqueria
Cap a les 2-3 vam dinar tots junts i vam decidir anar a Plaça Catalunya per recòrrer La Rambla on vam entrar al Mercat de la Boqueria on quasi tots els mentors i mentorats ens vam comprar un got amb fruita.

Finalment vam agafar el tren per tornar a Girona i des d'allà el que ens tornava a Banyoles. Abans de despedir-nos la Jiaqing em va dir que li havia agradat molt la sortida i que se'n anava directa a dormir perque estava molt cansada! :)